Cursa les II Torres de Campredó

Arranca la temporada 2015 i quina millor manera… començar corrent a casa! Cursa de 20 km i poc més i 995 de desnivell positiu que enguany ho han complicat fent-la molt més tècnica que anys anteriors.

judit lamas, cursa campredo

Sona el despertador a les 7.20 i se sent bufar el vent fort…quina mandra!! cap a les 8.20 juntament en Manu anem cap a la zona de la cursa, allí ja passa tot, calento una mica i em preparo per a la sortida. Surto a un ritme més baix que normalment, ja que últimament per temes personals vaig bastant esgotada i no vull patir últim tram de la cursa.

judit Lamas Arribada Campredó 2015Em poso primera fèmina de principi a final, una de les coses que em fa posar-me encara més presió!!. Durant la cursa no em trobo gaire bé en algunes zones, no sé si el vent, cansament,….però encara així puc mantenir la 1a posició fins a meta. 

Consegueixo arribar a meta en 2h 13min, creuant meta en la supercampiona de casa, ma filla Alèxia.

 

judit lamas, podi cursa campredo

Anuncis

Un pensament sobre “Cursa les II Torres de Campredó

Deixa un comentari

