Vandekames 2015. Circuit Negre

El 8 d’agost, després de un parell de setmanes de descans decideixo participar en una cursa relativament curta, feia molt temps que no corria cap. Aquest cop li ha tocat a la Vandekames a Vandellós. És una cursa que ja vaig fer l’any passat, on vaig xalar moltíssim tant pel recorregut com per la organització.

Aquest any era diferent, feia 3 setmanes que havia fet l’ultra Valls d’Àneu i no estava encara recuperada, però tinc que entrenar, així que seria una entreno perfecte. A part en mi venien Manu i la meva filla Alèxia que participaria en la cursa dels petits.

Judit alexia vandekames 2015

La sortida a les 17.00h, plovia i feia una fresqueta boníssima per córrer, donen la sortida i de seguida ens posem la Lola, Ester i jo mateixa lluitant per la posició de davant, Ester marca la diferència i en poca estona marxa en solitari. Ens quedem la Lola i jo lluitant per aquesta segona posició fins el km 13 més o menys on jo marxo còmodament i així quedaria la cosa fins el final.

Durant la cursa va estar plovent la meitat de la estona, el terreny és feia més perillós ja que relliscava i no podies córrer a molts llocs, havien canviat coses del recorregut de l’any anterior, aquest any era més corredora i algo més llarga. Al final vaig entrar a meta en 3h 36 minuts, 2ª fèmina i 24 de la general i satisfeta de com havia anat la cursa tot i que les meves cames estaven molt esgotades.

podi vandekames 2015

Pel que fa  Alèxia no va tenir tanta sort pobreta, un nen la va espentejar a la sortida i va caure al terra, li van passar per damunt i ja no va voler continuar; però al final contentíssima de tenir una medalla per haver participat.

Anuncis

Deixa un comentari

